vineri, 30 mai 2008

O zi obisnuita

Buna dimineata!M-am trezit (in jur de 8.30), am vorbit un pic, apoi mami mi-a facut toaleta de dimineata (spalat ochisorii, curatat gurita si schimbat pampersul), m-a schimbat, mi-a dat sa pap si acum sunt gata de iesit afara:


O astept si pe mami sa se imbrace si sa pregateasca caruciorul:


Cat timp astept mai discut un pic si cu prietena mea, floricica:


Gata! Sunt afara in carucior si dorm ca ursu`:









Am dormit ce-am dormit, am papat urmatoarea masa tot afara (la ora 12) si inainte de masa de ora 16 am intrat in casa. acum vorbesc cu iepurasul (in timp ce mami pregateste biberonul):






Si ma cert cu caruselul.Tot incerc sa-i explic cum e cu viata de bebelus, dar nu vrea sa priceapa:




A urmat masa de ora 19.30, baita la 21, la 22 lapticul de seara si nani pana maine dimineataaaaaaa...

Niciun comentariu: