joi, 1 mai 2008

Primul meu 1 Mai

Am fost cu mami,tati si prietenii lor la plimbare pana la Padina.











Drumul a fost tare prost...



Era si zapada sus...

...si masina noastra a derapat.A trebuit sa coboram toti din masina si oamenii mari au impins-o.

Ne-am oprit un pic si la Bolboci, la baraj, sa admiram peisajul.



Apoi am continuat drumul (am stat doar un pic pentru ca mie deja imi era foame).

Si aici ne-am oprit...undeva dupa cabana Padina.

Uite asa de cuminte am fost:

La intoarcere Nicoleta m-a tinut un pic in brate cat sa se relaxeze mami 5 minute.

...dar am fost tare cuminte.

In drum spre Moroieni ne-am oprit la Sanatoriul TBC ca sa facem schimb de soferi (tati m-a luat in brate, iar mami a trecut la volan).


Asta a fost primul meu 1 MAi...cu peripetii nu?!

Niciun comentariu: